FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker hon mest bloggar om hur mycket hon blir omtalad i media, yada yada.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Källa?
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Samt att Blondinbella är med i Livstilsnätverket GLIFE AB, Johan Kinnander sitter som VD i GLIFE AB. Den snubben äger! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Så otroligt tröttsamt det är att se när en del spyr galla över företagare som lyckas. (typiskt Svenskt)
I de flesta fall är det de som inte själva lyckas tjäna några pengar på sina sajter, trots att dessa personer har sååå coola sajter....som är sååå bra kodade.....*himlar med ögonen*...urrk.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter att ha sett tjejen typ överallt så offrade jag mig å vandrade in på bloggen och blev ännu mer fundersam vad det är folk vill läsa om. Inte såg jag till några av dessa s.k. modeinlägg som det talas så mycket om heller efter att skummat igenom hela första sidan. Aja, tydligen är det många som finner något intressant i bloggen iaf, vad får jag låta vara osagt.
Hade ju inte varit helt fel att kunna leva på något dyl. iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle du vilja tjäna pengar på ett sätt som löwengrip gör det på?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle jag kunna tjäna feta pengar på att sitta å tjattra om det som var mitt liv? så inte mig emot.
Dock kanske inte alla fjortisar tycket det är lika intressant att höra om någon som spenderar 12h per dygn framför datorn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nu var det ju inte intressant längre.. hennes farsa har ju gallrat upp hela scenen och hur allt ska gå till väga..
fuskis.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |