FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Upptid känns väldigt viktigt också, ifall det nu ska jämföras webbhotell.
Hur kan Inleed vara så billigt? Är det i supporten de sparar in? Ser att de inte har cPanel heller. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Support får du direkt svar av när du behöver hjälp, är lika om inte snabbare än Loopias support, om man nu ska jämföra med dem. Sen tror jag överlag Inleed har bra kunder redan från början som inte är helt novis vad gäller hemsidor och spar mycket tidskrävande support på såna kunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi har lagt stora pengar på att kunna leverera bra upptid. Köper transit av flera leverantörer, redundanta förbindelser, redundant ström etc. Självklart drabbas ändå vi liksom alla leverantörer av problem ändå men när det sker så försöker vi alltid vara snabba med att avhjälpa samtidigt som vi uppdaterar kunderna med lägesrapport. CPanel / DirectAdmin är en smaksak. Prisskillnaden är inte avgörande 290 kr/mån för DirectAdmin vs 450 kr/mån för cPanel. Några föredrar cPanel, några DirectAdmin. Vi har valt att satsa på DirectAdmin ![]() Senast redigerad av zenda den 2020-06-15 klockan 11:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ang. Inleed support.
Jag skickade in ett ärende 23:52 i lördags, jag fick svar 3 minuter efter. Av de webbhotell jag haft sedan 2008 då jag började så är det bara Aleborg (innan de blev Binero) som ens är i närheten av den support man får från Inleed. Extremt snabba svar och väldigt hög kunskap. 5/5 från mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|