| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Kul och höra att det fungerar bra ![]() Citat:
Ingen stress - Ta hand om dig och hoppas allt går bra med verksamheten!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Verksamheten går märkligt nog bättre nu i Covid-19 tider, vi har fått väldigt många nya kunder via vår flytta gratis. Vet inte om det beror på att andra webbhotell inte sköter sig eller om det är för att man vill spara pengar.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Troligen det senare, med "inga kunder som stör" så har man äntligen ta tid att ta hand om alla saker man "borde ta hand om men som man aldrig får tid med".
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Vet inte det jag, de kunder vi har fått från fsdata, crystone och websupport har inte varit speciellt nöjda och flyttade mycket därför. websupport har troligen fortfarande problem med sina disksystem. Jack har ju varit på dom att dom ska gå över till open source och köra tex. ceph och inte förlita sig på SAN leverantörer som sedan inte kan leverera. Sedan loggar apache en log i varje kunds konto, vilket torde skapa en galen overhead.
Senast redigerad av Danielos den 2020-06-15 klockan 00:06 |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|