FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag bytte från Network Solutions till GD för tjugo år sedan och har varit relativt nöjd med dem fram tills 2017 någonting. Jag har haft några hundra domäner där plus ett tjugotal webplatser (med sammanlagt lågt över 10 miljoner besökare).
Upptiden var magnifik och jag blev tilldelad någon form av VIP-support under ett antal år. Men det var då det... De har i mitt tycke VARIT stabilare än många av de svenska aktörerna i motsvarande (och även dyrare) prisklass. Men nu håller jag på att flytta allt.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2019-11-25 klockan 15:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vilka kommer du flytta till?
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har redan flyttat det mesta till Porkbun och Namesilo. Låga priser (även förnyelse), smidiga kontrollpaneler och bra och personlig support.
Även Dynadot, Uniregistry och Namecheap tycker jag är bra. Inte mycket att klaga på där heller. I Sverige gillar jag Egensajt, Oderland och Glesys. Loopia funkar nog med!
![]() |
Svara |
|
|