FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, väldigt frustrerande. Även jag föredrar e-post vid supportkontakt, i de flesta fall. Det brukar ju ofta räcka med ett par rader text, och så fixar dom problemet. Ett tag var GoDaddys supportchatt stängd eller överbelastad väldigt ofta, men på det området verkar det som de skärpt sig en aning.
Jag är övertygad om att GoDaddy främst försöker attrahera ”vanliga” privatpersoner och småföretagare. Dvs gemene man. Dessa har ju sällan andra hostingföretag att jämföra med, då de kanske aldrig tidigare reggat en domän, eller haft en webbplats osv. Men med tanke på vilka recensioner GD får numer, så borde dessa fungera som en tankeställare. Vi vet ju hur det exempelvis gick för Nokia som fnös åt sina konkurrenter runt millenieskiftet. ![]()
__________________
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|