FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Svårt... Kanske sätta upp Trello? Ha en tavla med olika listor typ:
1. Idéer 2. Planering närmaste tiden 3. To do 4. Avklarade saker om du sätter upp allting och kör en 15 min genomgång borde även de som är inte är så tekniska fatta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
På frågan om vad han tyckte om de fick jag följande svar. Citat:
Ingen som har erfarenhet av de här sedan tidigare? Även om folk i projektet inte använder de, skulle de te.x fungera att tilldela folk uppgifter med tillhörande deadlines? Typ som en read-only platform där jag och möjligen en till tilldelar och planerar och resterande får notifikationer när något ska göras. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|