| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Kan stämma in med dålig erfarenhet av missdomain här!
Flyttade en massa domäner till dem, samt köpte nya, valde sen att flytta allt till nuvarande. Problemet uppdagade sig då jag plötsligt fick en faktura på en domän som är flyttad och ej längre hos missdomain. Att de sen fortfarande inte fixat så att man får ut EPP-koden, trots att den buggat i mer än 1 år är bara pinsamt! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Att du får en faktura på en domän som är flyttad beror på att den inte är avslutad på ditt konto, antingen kan du själv avsluta dom eller maila oss så gör vi det åt dig, så får du inga fler fakturor. Det går absolut att få ut EPP-nycklarna via kontrollpanelen, detta har kunnat gjorts sen vi uppgraderade till senaste versionen av vår kontrollpanel för 1 månad sen. Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
jag har ingen erfarenhet av Miss Domain men jag kan starkt rekommendera Oderland med bra support och snabb åtkomst!
har funderat klanderfritt sedan jag flyttade ditt en del av mina sajter |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Ett fel uppstod vid hämtningen av EPP koden: Command failed; server closing connection. Så tyvärr Fredrik så synar jag att det var åtgärdat för 1 månad sen! ![]() /Pontus |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|