Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Hejsan Kenan,
Det jag kan göra är att betala tillbaka dina pengar för webbhotellet om du inte är nöjd med den tjänsten du får, vi vill så klart inte att våra kunder ska vara missnöjda och känna sig tvingade att stanna bara för att dom har betalt för sitt webbhotell.
|
Jag frågade om det när jag upptäckte alla fel ju, då fick jag ett nej. Det var ju bara småfel som ni jobbade på, och var fixade varje gång jag fick svar från er. Den går nog ut snart nu ändå, så den kan vara kvar, sen så får ni massa hjälp av mig gratis här, jag hittar massa buggar i er system, det tycker jag att jag ska få betalt för =)
Citat:
Ursprungligen postat av aram
Det är absolut bra med information kring olika leverantörer, det håller jag helt med om och det har du fått fram i tidigare inlägg.
Det jag däremot inte förstår är att du är missnöjd med en leverantör som uppenbarligen inte fungerar för dig, ändå väljer du att flytta fler domäner till dom?
Då får du faktiskt skylla dig själv.
Det är ett abonnemang på 10-30kr/månad, fungerar det inte så byt för din egen skull!
|
Jag flyttar ej domän till dom, utan jag registrerar nya, och slänger upp lite satellitsajter. Jag en en rätt så stor PBN, så försöker sprita ut mina sidor.
Hos dom har jag bara små, obetydliga sidor, men backup så klart =) Mina andra "pengarsidor" har jag hos andra leverantörer. Jag tror att jag har deras mellanpaket, men oavsett vad det kostar, så bör dom leverera den tjänsten dom säljer.