Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Extremt dåliga svarstider på City Network

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-01-26, 23:02 #1
amagab amagab är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 206
amagab amagab är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 206
Citat:
Ursprungligen postat av Lidback85 Visa inlägg
Är inget nytt gällande CN tyvärr. Har varit så i flertalet år, enligt min egen erfarenhet. När man väl tar upp det att det pågått under en lång tid så får man till svar i stil med "Vi arbetar hela tiden med att förbättra bla bla bla". Men aldrig händer det något som man som kund märker av. Iaf denna problematik som tråden handlar om.
Jag har inte varit kund hos City på ett par år men jag känner helt igen vad du säger. Jag vet att det är lättare att klaga än att berömma, men det verkar som om det bara är klagomål på City. Tror inte jag har läst något positivt någon gång. Själv hade jag flertal problem.

Fråga till er som är kunder: Varför? Vad är det som är bra?

Det lustiga är att på deras "Varför" sida så lovar dom ingenting om stabilitet eller säkerhet. Det säger ju något!

Men klart, deras support var alltid vänliga. ;-)
amagab är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2016-01-27, 02:36 #2
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Ursprungligen postat av amagab Visa inlägg

Fråga till er som är kunder: Varför? Vad är det som är bra?
Jag klagar inte! Tycker City har en riktigt bra kontrollpanel för dns ändring. Sedan att de stödjer dyndns är bara +++++ i mina ögon och det fungerar riktigt bra.

Deras e-posttjänst är ungefär som en nyduschad kvinna... Perfect!

Supporten är det enda som jag inte tycker de riktigt har greppat än, där gäller det verkligen att får rätt person annars är det flera håravdragningar som gäller. Ibland blir det som en triss, det händer....
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2016-01-27, 09:03 #3
Lidback85s avatar
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Lidback85 Lidback85 är inte uppkopplad
Medlem
Lidback85s avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 183
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Jag klagar inte! Tycker City har en riktigt bra kontrollpanel för dns ändring. Sedan att de stödjer dyndns är bara +++++ i mina ögon och det fungerar riktigt bra.

Deras e-posttjänst är ungefär som en nyduschad kvinna... Perfect!

Supporten är det enda som jag inte tycker de riktigt har greppat än, där gäller det verkligen att får rätt person annars är det flera håravdragningar som gäller. Ibland blir det som en triss, det händer....
Håller med gällande supporten.
Oavsett om det är en simpel generell fråga/problem, eller komplicerad fråga/problem och man väljer att ringa istället för att maila - får man till svar i liknande stil "Jag förstår problemet, maila på [email protected] så ska vi ta en titt på det." Hänvisar alltid till mail.
Lidback85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017