| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Är inget nytt gällande CN tyvärr. Har varit så i flertalet år, enligt min egen erfarenhet. När man väl tar upp det att det pågått under en lång tid så får man till svar i stil med "Vi arbetar hela tiden med att förbättra bla bla bla". Men aldrig händer det något som man som kund märker av. Iaf denna problematik som tråden handlar om.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Fråga till er som är kunder: Varför? Vad är det som är bra? Det lustiga är att på deras "Varför" sida så lovar dom ingenting om stabilitet eller säkerhet. Det säger ju något! Men klart, deras support var alltid vänliga. ;-) |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Jag klagar inte! Tycker City har en riktigt bra kontrollpanel för dns ändring. Sedan att de stödjer dyndns är bara +++++ i mina ögon och det fungerar riktigt bra.
Deras e-posttjänst är ungefär som en nyduschad kvinna... Perfect! ![]() Supporten är det enda som jag inte tycker de riktigt har greppat än, där gäller det verkligen att får rätt person annars är det flera håravdragningar som gäller. Ibland blir det som en triss, det händer.... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
Oavsett om det är en simpel generell fråga/problem, eller komplicerad fråga/problem och man väljer att ringa istället för att maila - får man till svar i liknande stil "Jag förstår problemet, maila på [email protected] så ska vi ta en titt på det." Hänvisar alltid till mail. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|