FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det går alltså INTE att förtala en juridisk person, enligt svensk lag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan ni inte svara i form utav företaget i forumet på något konstruktivt sätt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det känns som att du ägnar en väldig massa tid och energi på skitsaker som du ändå inte kan påverka. Börjar du ge dig på dina kunder, oavsett om det är berättigat eller inte, så kommer du precis som htiawe säger snart inte ha några kunder alls vilket visserligen löser ditt problem men det kanske inte är en särskilt önskvärd lösning
![]() Naturligtvis är det i grunden bra att vi har denna frihet i Sverige att kritisera företag. Var glad att vi inte lever i en diktatur eller ett land där företag betraktas som Guds gåva till mänskligheten ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Bara kinkig på kunden som skriver strunt som ej stämmer. Stort tack gott folk! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är inte alls många som skriver om oss, det här gäller enbart 1 person (av den yngre varianten) någonsin och vi har över 50 000 kunder. ![]() När man jobbar så många timmar som man gör, och driver ett seriöst bolag; måste ni förstå att det ändå är lite jobbigt att läsa lögner om en och ens företag helt från ingenstans. Men jo, det bästa vore om jag inte brydde mig. Senast redigerad av Lancelot den 2015-08-28 klockan 08:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Skulle det vara en möjlighet att svara något väldigt vagt i stil med "Vi ber om ursäkt att du inte upplever den standard vi eftersträvar, hör av dig till oss så kan vi nog lösa det." |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|