Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


City Network sämre än sämst?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-08-04, 11:14 #1
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
Har man .se domäner hos CN vill jag tipsa om att vi har/hade domäner som inte förnyades och expirade trots att alla räkningar var betalda. Kan varit en semester grej. Värt att kolla sina domäner manuellt just nu verkar det som.
Det där med domänhantering har jag pratat otroligt mycket med City Network då det helt enkelt fungerar riktigt dåligt och tror också Johan kommer ihåg de telefonsamtal vi hade kring detta och han skulle ta det vidare till sin leverantör, detta var för mer än ett år sedan.

Pratade nu senast igår med support chefen som skulle ta en ny kontakt med leverantören på onsdag om dessa problem, så vi får helt enkelt vänta och se vad som händer i frågan.
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-08-04, 13:28 #2
City Network City Network är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 17
City Network City Network är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 17
Citat:
Ursprungligen postat av Ingo Visa inlägg
Det där med domänhantering har jag pratat otroligt mycket med City Network då det helt enkelt fungerar riktigt dåligt och tror också Johan kommer ihåg de telefonsamtal vi hade kring detta och han skulle ta det vidare till sin leverantör, detta var för mer än ett år sedan.

Pratade nu senast igår med support chefen som skulle ta en ny kontakt med leverantören på onsdag om dessa problem, så vi får helt enkelt vänta och se vad som händer i frågan.
Hej Ingo, som du redan vet så har vi en pågående dialog gällande ditt ärende och vi återkommer så snabbt vi kan. Vi stängde 4 kvällar i juli månad och det informerade vi i vår telefonväxel och på vår hemsida under support.
City Network är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-08-04, 13:35 #3
AndersNs avatar
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
AndersNs avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
Ang. leverantören (Atomia) är det ju mycket som det inte händer något med.
Jag har i över 3 års tid påtalat en bugg med fakturor gentemot ÅF och blivit lovad att det är lyft med prio gentemot Atomia men inget händer.

Får massa fakturor på kunder med fel pris samt att det inte märks ut vilket slutkonto fakturan gäller vilket resulterar i att man måste sätta sig i telefonkö till CN och be dem ta fram vilken kund fakturan avser samt korrigera till korrekt summa *suck*
AndersN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017