| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Du är inte ensam, City network har krånglat i över ett år.. Enda anledningen att jag är kvar är pga att jag redan hade betalat för webbhotell..
Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö. Deras livechatt är nästan aldrig online, och när man väl kommer fram till deras kundtjänst, så kan dem inte svara på dina frågor iallafall. Det enda dom svarar är att de ska skicka vidare ärendet till en mer kunnig kollega eller tekniker. Bedrövligt är vad City Network är.. Kan inte rekommendera det till någon. Har ni tänkt registrera webbhotell på City network så tänk om.. Blir det problem så kan man inte förvänta sig någon hjälp. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Det var det värsta att bara erbjuda 5.5 och deras panel är mer än krånglig. Tacka vet jag cpanel och egen burk.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Telefon och chattider håller vi och tiden som man väntar där är oftast kort. Skall ta upp det att du känner at du skickas vidare för ofta. Det finns självklart frågor som second eller third-line ska ta - det är tanken. Men det skall inte vara varje gång. Räkna dock med att detta kan ske om det är djupare tekniska frågor du ställer. Tack för feedbacken. Skall föra vidare och se till att det hjälper oss bli bättre. Lycka till med dina tjänster. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
"Vi har semestertider vilket ibland innebär att vi behöver stänga tidigare vissa kvällar." |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Låter man kunderna välja prioritet själv så är jag övertygad om att de flesta väljer "Hög" så det fyller ingen större funktion även om de flesta supportsystem har detta tämligen meningslösa val. Vi har inaktiverat det hos oss just för att det inte gör någon nytta, snarare tvärtom.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|