Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


City Network sämre än sämst?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-07-28, 00:00 #1
Lalamums Lalamums är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 151
Lalamums Lalamums är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 151
Du är inte ensam, City network har krånglat i över ett år.. Enda anledningen att jag är kvar är pga att jag redan hade betalat för webbhotell..

Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö.

Deras livechatt är nästan aldrig online, och när man väl kommer fram till deras kundtjänst, så kan dem inte svara på dina frågor iallafall. Det enda dom svarar är att de ska skicka vidare ärendet till en mer kunnig kollega eller tekniker.

Bedrövligt är vad City Network är.. Kan inte rekommendera det till någon. Har ni tänkt registrera webbhotell på City network så tänk om..

Blir det problem så kan man inte förvänta sig någon hjälp.
Lalamums är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-28, 00:49 #2
frasse frasse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2014
Inlägg: 12
frasse frasse är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2014
Inlägg: 12
Det var det värsta att bara erbjuda 5.5 och deras panel är mer än krånglig. Tacka vet jag cpanel och egen burk.
frasse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-28, 10:14 #3
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Citat:
Ursprungligen postat av Lalamums Visa inlägg
Du är inte ensam, City network har krånglat i över ett år.. Enda anledningen att jag är kvar är pga att jag redan hade betalat för webbhotell..

Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö.

Deras livechatt är nästan aldrig online, och när man väl kommer fram till deras kundtjänst, så kan dem inte svara på dina frågor iallafall. Det enda dom svarar är att de ska skicka vidare ärendet till en mer kunnig kollega eller tekniker.

Bedrövligt är vad City Network är.. Kan inte rekommendera det till någon. Har ni tänkt registrera webbhotell på City network så tänk om..

Blir det problem så kan man inte förvänta sig någon hjälp.
Tråkigt att höra Lalamums. Några korta kommentarer. Yes - från och till har vi haft köer i mailen och det har tagit för lång tid. Vi har inte hållt våra mål där och något som vi jobbar med. Vi har anställt fler personer och jag har sett det gå åt rätt håll.

Telefon och chattider håller vi och tiden som man väntar där är oftast kort. Skall ta upp det att du känner at du skickas vidare för ofta. Det finns självklart frågor som second eller third-line ska ta - det är tanken. Men det skall inte vara varje gång. Räkna dock med att detta kan ske om det är djupare tekniska frågor du ställer.

Tack för feedbacken. Skall föra vidare och se till att det hjälper oss bli bättre. Lycka till med dina tjänster.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-08-04, 12:08 #4
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 478
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg

Telefon och chattider håller vi och tiden som man väntar där är oftast kort.
Stämmer verkligen detta, inte enligt det svar jag från en av dina medarbetare när jag blev fundersam varför man ej hade öppet på telefon via ordinarie öppettider samt utan att meddela detta:

"Vi har semestertider vilket ibland innebär att vi behöver stänga tidigare vissa kvällar."
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-07-28, 10:48 #5
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Lalamums Visa inlägg
Som tur är så är det inte problem allt för ofta.. Deras support är under all kritik. Vissa gånger har det tagit 2 veckor att få svar på mail, trots att det stått "hög" prioritet. När man ringer till dem så svarar dem inte, eller så får man vänta i telefonkö.
Låter man kunderna välja prioritet själv så är jag övertygad om att de flesta väljer "Hög" så det fyller ingen större funktion även om de flesta supportsystem har detta tämligen meningslösa val. Vi har inaktiverat det hos oss just för att det inte gör någon nytta, snarare tvärtom.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017