FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och hoppas du inte menade på mig med din sista mening. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att behöva ringa olika taxi bolag utomlands eller behöva ha olika appar är inte en lösning. Enda Uber inte är bättre än andra, är dom inte stödjer förbokning en viss tid. Ofta vill du inte använda kort i en taxi i vissa länder, om dom ens tar kort ;P Uber stödjer även ha flera kort så du kan ha 3-6 olika kort kopplade i olika valutor så du slipper betala i annan valuta med dålig FX kurs. Ser man till Sverige så har dom mycket finare bilar, så du kan åka med viss klass. Sedan ser du exakt var din bil är och hur lång tid det tar innan det är framme. Så du kan optimera din tid. Och jo Uber har betydligt bättre drivers än många andra bolag i Sverige, friåkare som knappt kan svenska som är bidragsbedrägeri. Så kalla vanliga taxi bolag bra i Sverige är långt ifrån sant. Enda folk möjligtvis gnäller över i Sverige att dom är för fattiga och inte råd ta bättre Uber bilarna eller att Uber inte finns i alla städer eller möjligtvis har ont om bilar ibland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dumma Malta-bor som inte förstår att de inte kan klara sig på enbart engelska i hela världen.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja så istället för Uber som är en bra lösning så ska man lära sig Japanska, Kinesiska, Arabiska, Spanska, Tyska, Franska för kunna boka taxi smidigt hela världen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ok, man hamnar förmodligen i tjotahejti, men man kan ju inte få allt.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ex. "bah!" = kör medan "baaa" = galning. |
||
![]() |
![]() |