FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Just detta som inträffade är nu helt åtgärdat, vi lokaliserade buggen och säkerställde att den inte kan uppstå igen. Vi har även gjort några förändringar i auktionerna nu: - Den går inte heller längre att ändra pris på en upplagd auktion - Om säljaren inte skulle vara nöjd när auktionen skulle börja gå ut kan dom förlänga auktionen Vi har just nu 100% fokus på MissDomain och har 2 killar på heltid som bara testar, åtgärdar små buggar och utvecklar nya funktionen till Miss Domain, vi kommer inom dom närmaste dagarna och veckorna släppa en rad nya uppdateringar och säkerställa att alla funktioner fungerar som dom ska. Det är jätte tråkigt att du har råkat ut för detta så klart, sen att säljaren inte ens vill minnas att han har sålt domänen hos oss är ännu tråkigare. Men att plattformen inte fungerar är helt på oss och vi ska så klart säkerställa att allt fungerar nu till 100%. Mvh, Fredrik Senast redigerad av Frebjo den 2015-02-27 klockan 09:11 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En annan sak som jag tycker ar forbryllande ar supportsystemet. Jag har skickat mail och istallet for att fa svar far jag sen paminnelser: "This is an email to remind you that your request (#xxxx) is pending and awaits your feedback." Loggar man in sa ser man det mail man skickat men inget svar. Sen visas aven dar status: "Awaiting your feedback". Det kanske tar flera veckor att fa svar men skulle hjalpa att gora det tydligare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det verkar som att konverteringen mellan EUR och SEK blir galen. Jag listade igår en domän för 395 euro och fick idag ett bud på 405 euro, vilket jag accepterade. Detta listas dock nu som 44 euro på er förstasida och nu listas den även som såld för 44 Euro! (vilket jag naturligtvis inte kommer acceptera). Jag har även noterat att mina priser ändras när jag är inloggad! Förvirrande... Hoppas det kan lösas.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-03-12 klockan 08:21 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Captain!
Vi kikar på det direkt, vi har gjort en hel del förändringar på MissDomain nu senaste veckorna och har därför valt att inte köra MissDomain i Live läge utan köra den i Open Beta tills vi säkerställer att alla saker fungerar som det ska. Jag återkommer så fort jag vet vad som gått fel. Mvh, Fredrik Senast redigerad av Frebjo den 2015-03-12 klockan 08:25 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har registrerat ett antal domännamn hos Missdomain, och är väl nöjd med priset och supporten. Men, jag stör mig på vad som verkar vara buggar kring gränssnittet när man vill ändra namnservrar. Det sparar inte och varje gång tvingas kontakta supporten som dock är snabba i responsen. Men det blir lätt tjatigt när det händer flera gånger...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av Frebjo den 2015-03-12 klockan 11:50 |