FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grattis till gratis reklamen i Göteborgs Posten den 11/2 ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har tänkt på det med alla priser i euro, vad är grejen med det?. För gissningsvis så sker väl de flesta affärerna 'i grunden' mellan SEK -> SEK.
Kanske skall göra som t.ex Sedo, som erbjuder fler valutor i listningarna så man slipper tänka på konvertering och valutakurser vid köp/sälj. SEK/USD/EUR t.ex. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Självklart är detta bara min egen teori och jag har inga vetenskapliga belägg som stärker påståendets auktoritet. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Ingo: Ah japp hehe ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker Miss domain låter grymt bra, men de måste ha längst svarstid av alla företag på sina mail. Eller så tycker de 2-3 veckor per mail är normalt :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om jag kollar vår statistik i vårt ärendesystem så svarar vi på 80% av alla mail inom 1 timme, 13% inom 1-8 timmar och 7% inom 8-24 timmar. Så att vi inte skulle svara på mail inom 2-3 veckor händer bara inte ![]() Har du något konkret exempel där du inte fått något svar? Senast redigerad av Frebjo den 2015-02-17 klockan 17:23 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|