FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nu är det än viktigare att man går till botten med buggar och hård testar platformen så det inte kan uppkomma pinsamma situationer där en användare lägger upp en domän och som väljer att behålla den genom att lägga ett högre bud, 1TIMMA EFTER att budgivningen är slut.
Att man inte testat en sådan grundläggande sak gör iallafall mig förvånad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Just detta som inträffade är nu helt åtgärdat, vi lokaliserade buggen och säkerställde att den inte kan uppstå igen. Vi har även gjort några förändringar i auktionerna nu: - Den går inte heller längre att ändra pris på en upplagd auktion - Om säljaren inte skulle vara nöjd när auktionen skulle börja gå ut kan dom förlänga auktionen Vi har just nu 100% fokus på MissDomain och har 2 killar på heltid som bara testar, åtgärdar små buggar och utvecklar nya funktionen till Miss Domain, vi kommer inom dom närmaste dagarna och veckorna släppa en rad nya uppdateringar och säkerställa att alla funktioner fungerar som dom ska. Det är jätte tråkigt att du har råkat ut för detta så klart, sen att säljaren inte ens vill minnas att han har sålt domänen hos oss är ännu tråkigare. Men att plattformen inte fungerar är helt på oss och vi ska så klart säkerställa att allt fungerar nu till 100%. Mvh, Fredrik Senast redigerad av Frebjo den 2015-02-27 klockan 09:11 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En annan sak som jag tycker ar forbryllande ar supportsystemet. Jag har skickat mail och istallet for att fa svar far jag sen paminnelser: "This is an email to remind you that your request (#xxxx) is pending and awaits your feedback." Loggar man in sa ser man det mail man skickat men inget svar. Sen visas aven dar status: "Awaiting your feedback". Det kanske tar flera veckor att fa svar men skulle hjalpa att gora det tydligare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|