Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Missdomain

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-02-27, 09:05 #1
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Ingo Visa inlägg
Nu är det än viktigare att man går till botten med buggar och hård testar platformen så det inte kan uppkomma pinsamma situationer där en användare lägger upp en domän och som väljer att behålla den genom att lägga ett högre bud, 1TIMMA EFTER att budgivningen är slut.

Att man inte testat en sådan grundläggande sak gör iallafall mig förvånad.
Hej Ingo,

Just detta som inträffade är nu helt åtgärdat, vi lokaliserade buggen och säkerställde att den inte kan uppstå igen. Vi har även gjort några förändringar i auktionerna nu:

- Den går inte heller längre att ändra pris på en upplagd auktion
- Om säljaren inte skulle vara nöjd när auktionen skulle börja gå ut kan dom förlänga auktionen

Vi har just nu 100% fokus på MissDomain och har 2 killar på heltid som bara testar, åtgärdar små buggar och utvecklar nya funktionen till Miss Domain, vi kommer inom dom närmaste dagarna och veckorna släppa en rad nya uppdateringar och säkerställa att alla funktioner fungerar som dom ska.

Det är jätte tråkigt att du har råkat ut för detta så klart, sen att säljaren inte ens vill minnas att han har sålt domänen hos oss är ännu tråkigare. Men att plattformen inte fungerar är helt på oss och vi ska så klart säkerställa att allt fungerar nu till 100%.

Mvh, Fredrik

Senast redigerad av Frebjo den 2015-02-27 klockan 09:11
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-02-28, 20:54 #2
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
En annan sak som jag tycker ar forbryllande ar supportsystemet. Jag har skickat mail och istallet for att fa svar far jag sen paminnelser: "This is an email to remind you that your request (#xxxx) is pending and awaits your feedback." Loggar man in sa ser man det mail man skickat men inget svar. Sen visas aven dar status: "Awaiting your feedback". Det kanske tar flera veckor att fa svar men skulle hjalpa att gora det tydligare.
Isak är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-02-28, 21:53 #3
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Isak Visa inlägg
En annan sak som jag tycker ar forbryllande ar supportsystemet. Jag har skickat mail och istallet for att fa svar far jag sen paminnelser: "This is an email to remind you that your request (#xxxx) is pending and awaits your feedback." Loggar man in sa ser man det mail man skickat men inget svar. Sen visas aven dar status: "Awaiting your feedback". Det kanske tar flera veckor att fa svar men skulle hjalpa att gora det tydligare.
Hejsan Isak, supportsystemet är Zendesk och är ett av världens största supportsystem, så det ska inte vara något fel på det. Men du kan gärna skicka mig ditt ärendenummer i ett PM så ska jag slå ett öga på det!
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017