FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du verkar något felinformerad, ett år tar det inte om du inte ska söka ett enormt stort belopp. ~100-150k går otroligt snabbt, om du har en bra/realistisk affärsplan.
Senast redigerad av BHS den 2015-01-10 klockan 15:00 |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Gissade att det skulle ta lång tid, kanske det inte ens går då jag har kunskaps brister på skattefrågor och företagande. Orkar inte lära mig den biten just nu heller, vill fokusera på det jag kan. |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för alla intresserade, har fortfarande inte hittat partner.
Erbjudandet upphör idag om 12 timmar och 44 minuter ![]() Det jag vill få ut av det här samarbetet är någon som kan offline biten bra, så att jag kan fokusera på online biten. Kanske finns det företag som kan ta över offline biten? Vad tror ni om det.. hmmm |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I all välmening Lindalicious så gick denna tråden nog inge vidare för dig. Tror inte du har imponerat på någon här med dina kunskaper inom webb / företagande / startup / affärsplaner / etc. Du har fått många fina råd här, och hade jag varit som du så hade jag noga övervägt dem samt bett en moderator att ta bort hela tråden.
Önskar dig dock all lycka till och hoppas att du kan komma tillbaka om 3 månader och hånskratta åt oss :-) |
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dragons... I'm out
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad menar du med "offline biten"?
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Redovisning
Bokföring Företagandet (löner, skatter, utgifter, intäkter) Hjälp så att allt går rätt till från början så att man inte bryter mot lagen. Tror det behövs mest hjälp i början då jag behöver vägledning/råd om hur allt skall läggas upp. Men när allt är igång bör redovisning/bokföring räcka. |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |