FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då lär det vara bra bud då
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur gick det? Sålde du? Efter Thomas inlägg så skulle jag allt spara domänen och vänta på högre bud
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
9.cm gick för en liknande slant för några år sen som budet du har.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Nja, jag kommer att sälja under morgondagen. Visst, jag begärde förvisso 20.000, men det är ju trots allt jul. Två-bokstävers .COM är naturligtvis också något helt annat än en 1-siffras .NU.
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För bra referenser kolla http://www.4.cn
Största domänsiten i Kina och det är... många sifferdomäner och kortare domäner. God Jul och Gott Nytt år till alla domainers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Hej och hå... Mitt i allt avbröt kunden transaktionen för att han hittade en konkurrent med lägre escrow-avgift. Detta efter en mejlkonversation som jag aldrig trodde skulle ta slut. Domänen får bli kvar i min ägo tills nyår (eller senare). Vill ha lite semester nu.
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Bra sida BTW...
![]() |
Svara |
|