![]() |
9.nu
Hej,
En kinesisk presumtiv köpare bjöd precis 15000 kronor för den extremt korta domänen: - 9.nu Jag kommer förmodligen acceptera budet, men vill först kolla om någon ev är beredd att bjuda högre här? Förnyelseavgiften är numer densamma för korta .NU-domäner som för andra. |
Hej,
Jag accepterar bud från 16.000 kronor tom i morgon (22:a december) klockan 12 (svensk lunchtid). Om inga bud inkommit så säljs då domänen. För frågor eller om du vill klägga bud, PM:a eller mejla: info (at) yenit (dot com). |
Hej,
En timme kvar, sen blir ägaren kinesisk. Ps. Flera (svenskar) har hört av sig när den låg ute på Tradera så det är därför jag pushar lite... |
Tror det är samma personer som köpte 000000.com för $28,500 , de verkar köpa upp de flesta siffror, så du kan säkert få mer pengar ut av de.
|
Citat:
Jag tror också jag kan få mer, men jag har som mål att sälja en domän i veckan. |
Citat:
|
Kineserna är extremt aktiva nu! Har fått helt löjligt bra bud på QU.com senaste 3 månaderna. Sägs vara få domäner man kan göra till ett brand i Kina av Ascii. 6-8 ggr mer än vad Amerikaner är beredda att betala för .com
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag blir sugen att själv bygga en resesite för Kinesiska marknaden. En stor spelare i Kina heter QU Nar och det betyder likt Go Where. 9 är ju förövrigt ett av de lyckonummer som är popis i Kina |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson