Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Nån som testat Postens Reklamfixaren?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-12-03, 09:50 #1
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av MrBob Visa inlägg
2. Den tekniska aspekten tjänsten bör vi inte diskutera. Dels för att din erfarenhet i frågan är historia som är just historia, dels för att man kontaktar dom och kan prata med en säljare som hjälper med funktioner / varianter som inte går att fixa med själv på hemsidan.

Men...
Framförallt för att sidan / tjänsten är "under construction"!
Förra veckan låg tjänsten nere, någon dag senare fungerade den men dåligt och dom hänvisade till en subdomän på posten.se.

Idag är tjänsten re-directad till http://pwp.posten.se/Sidor/Start.aspx

Så... dom är medvetna om att tjänsten är lite instabil och dom gör något åt saken, så då är det bara att vänta! Det är i sin ordning!
Hej MrBob. Jag har använt tjänsten några gånger senaste kvartalet och tjänsten som sådan är bra. Men däremot har det tekniska strulat hela tiden. Posten säger att de jobbar på det men jag är tveksam till att de kommer lösa det inom kort. Jag använder även kundportalen och där har det strulat över ett år. Svaret jag har fått är att de ber om ursäkt och att de jobbar på problemen. Men som sagt, så här har det varit över ett år. Jag fattar inte att de tar driften på ett större ansvar.
MagnusJohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-03, 09:58 #2
laststorys avatar
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
laststorys avatar
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusJohansson Visa inlägg
Hej MrBob. Jag har använt tjänsten några gånger senaste kvartalet och tjänsten som sådan är bra. Men däremot har det tekniska strulat hela tiden. Posten säger att de jobbar på det men jag är tveksam till att de kommer lösa det inom kort. Jag använder även kundportalen och där har det strulat över ett år. Svaret jag har fått är att de ber om ursäkt och att de jobbar på problemen. Men som sagt, så här har det varit över ett år. Jag fattar inte att de tar driften på ett större ansvar.
Har inte testat den tjänsten men det är likadant med deras skicka lätt vilken är omöjlig att förlita sig på. Tror inte Posten gör något alls för att dessa tjänster ska fungera, det har varit så här i flera år.
laststory är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-03, 10:11 #3
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
MagnusJohansson MagnusJohansson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av laststory Visa inlägg
Har inte testat den tjänsten men det är likadant med deras skicka lätt vilken är omöjlig att förlita sig på. Tror inte Posten gör något alls för att dessa tjänster ska fungera, det har varit så här i flera år.
Helt otroligt att de inte fixar problemen. De måste väl ha bra verktyg för att mäta hur stor andel av inkommande ärenden som handlar om tekniskt strul och jämföra med andra företag i samma bransch. Alternativt att man gör undersökningar mot kunder för att se om det finns några problem.

Att ha en teknisk miljö som man kan lita på borde ju vara a och o. Är det så att Postens ledning inte har en aning om allt strul undrar man ju?
MagnusJohansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-03, 10:35 #4
laststorys avatar
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
laststory laststory är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
laststorys avatar
 
Reg.datum: Jul 2014
Inlägg: 685
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusJohansson Visa inlägg
Helt otroligt att de inte fixar problemen. De måste väl ha bra verktyg för att mäta hur stor andel av inkommande ärenden som handlar om tekniskt strul och jämföra med andra företag i samma bransch. Alternativt att man gör undersökningar mot kunder för att se om det finns några problem.

Att ha en teknisk miljö som man kan lita på borde ju vara a och o. Är det så att Postens ledning inte har en aning om allt strul undrar man ju?
Säg det någonting är ju stort fel med hur de hanterar sina tjänster online i vilket fall. Det är verkligen som att ingen bryr sig, har använt alla konkurenters liknande tjänster och haft problem en gång med dessa totalt, med posten uppskattar jag minst det hundrafalliga.
laststory är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017