Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Bästa taktiken för att sälja domäner?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-11-18, 16:09 #1
Brianorchard Brianorchard är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2014
Inlägg: 10
Brianorchard Brianorchard är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2014
Inlägg: 10
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Att vår ansvariga över supporten inte skulle veta skillnaden mellan ccTLD och gTLD är något jag har svårt att se, hon har jobbat inom branschen i över 2 år och det är något man ganska snabbt lär sig.

Om du personligen upplever supporten som inkompetent är det så klart tråkigt, men jag ser själv vad vår support besvarar varje dag och kan inte se någon liknande trådar där kunder skulle ha fått ett helt felaktigt eller oklara svar så som det du själv beskriver.

Sen behöver alla inte gilla alla leverantörer så klart, vi har alla varit missnöjda någon gång, var bara intressant att se vad din input till just Miss Domain var!


Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner . Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.

Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten. Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.
Brianorchard är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-11-18, 16:17 #2
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Brianorchard Visa inlägg
Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner . Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.

Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten. Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.
Hejsan Edward på Online Group!

Tack för ditt svar på feedback till oss, jag tycker det är väldigt fult att sitta och smutskasta en gamla kollega och en konkurrent under ett påhittat namn på ett öppet forum.

Vi uppskattar alla typ av feedback när det sker på ett professionellt sätt, men detta anser jag inte ens värt att besvara när vi ser detta som lögner och smutskastning.

Mvh, Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-11-18, 18:57 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Brianorchard Visa inlägg
Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner . Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.

Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten. Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.
Vilken trevlig kvinnosyn ni verkar ha på ert bolag.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-12-02, 20:59 #4
robkof robkof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 12
robkof robkof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av Brianorchard Visa inlägg
Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner . Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.

Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten. Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.

Smutskastar much?
robkof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017