Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Att vår ansvariga över supporten inte skulle veta skillnaden mellan ccTLD och gTLD är något jag har svårt att se, hon har jobbat inom branschen i över 2 år och det är något man ganska snabbt lär sig.
Om du personligen upplever supporten som inkompetent är det så klart tråkigt, men jag ser själv vad vår support besvarar varje dag och kan inte se någon liknande trådar där kunder skulle ha fått ett helt felaktigt eller oklara svar så som det du själv beskriver.
Sen behöver alla inte gilla alla leverantörer så klart, vi har alla varit missnöjda någon gång, var bara intressant att se vad din input till just Miss Domain var!
|
Ifall man har suttit och fixat ögonfransarna på jobbet i 2 år så spelar det inte så stor roll att man har 2 års branscherfarenhet av domäner

. Utbildning är någonting ni borde fokusera på när det gäller supporten. För med en bra supportansvarig skulle ni nog kunna konkurrera i toppen.
Frebjo.. jag skulle förstå dig ifall jag var den enda som tyckte detta. Men på vårt bolag har vi många återförsäljare av resehemsidor som nappat på era domänförvaltningserbjudanden och snabbt ångrat sig och avslutat samarbetet med er när det har visat sig att det varit en stor brist på kunskap i supporten.

Men som sagt. Se detta som konstruktiv kritik.