FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Fast du skrev iofs "de flesta" och en viss sanning ligger det nog i det.
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Som tur är så bryr sig inte Google om domännamnet speciellt mkt länge, vilket känns som att halvbra domäner måste ha tappat ordentligt i värde? (spec EMD-domäner) De riktiga premium domänerna är en annan sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ps. Personligen skäms jag inte en sekund över att vara en domäntrader.
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Smutskastar much? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Domänhandel för mej är att köpa mängder med "bra" domäner och:
1. Slänger upp nått på dom för att se om dom funkar. En del tjänar jag pengar på direkt. 2. Andra domäner säljer jag till andra som kanske kan tjäna pengar på dom om inte jag kan det. 3. Dom flesta dumpar jag när inget av ovanstående funkar. Drar in hyfsat med pengar på taktiken iaf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Det gäller nog att sammanföra en domän med den som behöver den för att få bra betalt tror jag. Något jag borde jobba mycket mer med själv. Gillar dock inte spam själv så är väldigt restriktiv med sån marknadsföring men det händer då och då. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|