FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Säg en populär svensk .eu site. Det finns 2 .nu på kiaindex top 10, sånt måste ju google klara att se 2014.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Mitt antagande just nu är att det enbart är en myt att .nu skulle vara bättre en något annat. Min personliga preferens är ovidkommande för antagandet. Antagandet är inte taget för att provocera någon. Någon SEO-guru borde väl genomfört en korrekt och opartisk jämförelse mellan suffixen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Det borde vara helt omöjligt att göra detta. Man måste ju länka till sidorna och dom kan inte se exakt samma ut (en blir ju alltid före den andra ). Man kan inte ha samma content då en blir duplicate.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nej för att få fram relevant data på ett sådant test räcker ju inte två sajter till, utan att ett mer omfattande test måste till. Något som jag trott att någon av alla svenska seobyråer hade genomfört. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|