FAQ |
Kalender |
![]() |
#391 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ok, det är nog lite olika hos olika registrars.
![]() |
#392 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Verkar som det inte fungerar så på name.com då. Jag betalde för 4 dagar sedan och den står fortfarande som available. Nu är detta iofs en Pre-reg på en ändelse som inte har ngt datum ännu, men det borde ju vara likadant där.
|
||
![]() |
![]() |
#393 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag hade dragit iväg ett kort meddelande till support och frågat. Om inte annat kan du ju isf få deras regler för detta klargjorda.
![]() |
#394 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ni blandar inte ihop Förregistrering (som läggs direkt vid GA) och Prioriterad förregistrering? Det är stor skillnad även i pris
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#395 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Pst ser att det finns en rad .whatever
![]() Approvals.Today säger sig ha bud på 7005USD bla. OM det stämmer är det trevligt för oss som sitter på ett par stycken iaf. |
|||
![]() |
![]() |
#396 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Reggade approvals.cash bara för att vara lite med i matchen iaf! |
|||
![]() |
![]() |
#397 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#398 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Innan detta var det totalt stiltje. Visst kan uppgången vara en tillfällig lyckosam slump, men man kan ju alltid hålla tummarna att det visar sig vara något av en trend ![]()
![]() |
#399 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara ordet approvals då? Credit är ju för att trycka på att det gäller lån .
Ska man alltid ha med hela domännamnet i söket för att det är nya TLDer? Klart att det är lite det som det går ut på men.... |
|||
![]() |
![]() |
#400 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |