FAQ |
Kalender |
![]() |
#491 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#492 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#493 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
SEDO har listat ca 250 domäner som så kallade "top domains". Svindyra givetvis och 90% är .COM. De enda nya gTLD:er som finns med är: - 365.club - Dining.club - Christmas.club - Vin.club - Futbol.club - Fútbol.club Det blir intressant att se om/när/vilken som blir nästa domän att hamna där. Personligen skulle jag nog chansa på .NYC eller .LONDON.
![]() |
#494 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#495 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul verktyg för den som är nyfiken på vilka nya gTLD:er folk reggar.
|
|||
![]() |
![]() |
#496 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bland annat 5dshduu-7zu.club hur man nu kunde missa den.
|
|||
![]() |
![]() |
#497 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Den kändes ju klockren igår efter en pava vin
![]() Seriöst, bra verktyg! Tack. Jäklar vad folk bokar crap.
![]() |
#498 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.MARKET och .MORTGAGE släpptes i GA igår. Personligen har jag inte ägnat detta mycket tid, men "dessvärre" gick en förbokning igenom: Thaifood.market. Undrar om jag ens kommer förnya den om ett år?! Någon annan som intresserade sig?
![]() |
#499 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Gällande .market och .mortgage nej jag hoppade dessa sparar slantarna för kommande "toppsufixer" om man får säga så utan att bli påhoppad av .com imperialister och .nu romantiker. Ville bara ha stock.market och dylikt men dessa kunde man ju glömma. |
|||
![]() |
![]() |
#500 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dyraste registreringspriset hittills?
Like.global kostar 750 000 dollar att regga och lika mycket att förnya varje år på name.com!? Har inte sett nån dyrare oreggad domän hittills? |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|