Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero - online support

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-10-09, 19:15 #1
btngs avatar
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 375
btng btng är inte uppkopplad
Flitig postare
btngs avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 375
Citat:
Ursprungligen postat av fretek Visa inlägg
72timmar...... men de har hunnit med att skicka ut tre identiska mail med reklam om hur man kan tjäna pengar med affiliator (systerbolag)
Rent reklammail eftersom de ej ens finns med på Binero. Helt otroligt...
btng är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-09, 20:56 #2
hundservers avatar
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 905
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
hundservers avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 905
Hur kan man sitta och beklaga sig på detta sätt på ett forum??
Den tid ni lägger ner på att beklaga er över diverse problem med era webhotell
skulle ni istället lagt på att BYTA webhotell,

Då hade problemet varit ur världen redan.

Tycker Wn börjar likna 3:e parts support för webhotell och andra tjänsteleverantörer,

Gnäller man här så hinner dom sitta och svara i trådarna, Men inte på sin egen supportmail?

Om ex Binero lagt tiden på att svara på mail istället för att tjafsa här så hade man säkert betat av 3-4 ärenden i sin backlog.

Jag skulle nog som ägare till ett företag inte godkänna att min personal
prioriterar att svara på frågor i ett forum framför företagets egen epost..

Vi kanske ska ha en ny rubrik på WN? "Supportfrågor och klagomål"

Trots att man sedan meddelar att man ligger efter i arbetet och varför så måste folk ifrågasätta det med.

Skönt att veta att alla gnällspikar sköter sina företag med bravur och absolut inte har några som helst problem, För att vara ödmjuk inför att ngn har problem går ju inte!

Acceptera eller byt Tjänsteleverantör.
hundserver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-10, 07:36 #3
orreborres avatar
orreborre orreborre är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 309
orreborre orreborre är inte uppkopplad
Flitig postare
orreborres avatar
 
Reg.datum: Apr 2003
Inlägg: 309
Citat:
Ursprungligen postat av hundserver Visa inlägg
Hur kan man sitta och beklaga sig på detta sätt på ett forum??
Den tid ni lägger ner på att beklaga er över diverse problem med era webhotell
skulle ni istället lagt på att BYTA webhotell,

Då hade problemet varit ur världen redan.

Tycker Wn börjar likna 3:e parts support för webhotell och andra tjänsteleverantörer,

Gnäller man här så hinner dom sitta och svara i trådarna, Men inte på sin egen supportmail?

Om ex Binero lagt tiden på att svara på mail istället för att tjafsa här så hade man säkert betat av 3-4 ärenden i sin backlog.

Jag skulle nog som ägare till ett företag inte godkänna att min personal
prioriterar att svara på frågor i ett forum framför företagets egen epost..

Vi kanske ska ha en ny rubrik på WN? "Supportfrågor och klagomål"

Trots att man sedan meddelar att man ligger efter i arbetet och varför så måste folk ifrågasätta det med.

Skönt att veta att alla gnällspikar sköter sina företag med bravur och absolut inte har några som helst problem, För att vara ödmjuk inför att ngn har problem går ju inte!

Acceptera eller byt Tjänsteleverantör.
Märkligt inlägg.
För mig som inte är kund hos Binero är det ovärdeligt att se hur de sköter sina tjänster, behandlar sina kunder och vilken syn de i allmänhet har på sina skyldigheter som leverantör.
orreborre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-10, 09:54 #4
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Citat:
Ursprungligen postat av orreborre Visa inlägg
Märkligt inlägg.
För mig som inte är kund hos Binero är det ovärdeligt att se hur de sköter sina tjänster, behandlar sina kunder och vilken syn de i allmänhet har på sina skyldigheter som leverantör.
Förstår poängen till 100% och känner också så... Samtidigt kan man nog säga att vi alla har haft våra "ups and downs". Nu hyllas Loopia i en tråd men i olika omgångar (som du ser på länkar nedan) så har även de haft sina svåra stunder. Loopia är bra i grunden och tycker "hyllningstråden" är helt rätt. Generellt sett har de god kvalitet. Kan det faila? Japp. Det kan och det gör det för alla som jobbat länge med drift. Då gäller det att ändå se genom bruset i ditt val - för du kan hitta rätt mycket tråkiga saker hos de flesta stora - men som kanske ändå i grunden är bra. Där skall man ju också tänka på att det är sällan man talar om goda saker som händer. Därav roligt med just Loopia-tråden.

Summerar man det kanske man kan säga att "minnet" är relativt kort hos oss konsumenter och ett år senare är man rätt nöjd ändå. Det syns väl än bättre hos de stora. När Tieto var nere i en vecka (ja en vecka) för stora kommuner och apotek m. fl. - ja för många samhällskritiska delar - så trodde man det var kört för Tieto? Eller hur? De flesta kommunerna valde sedan Tieto igen. ;-)

http://www.idg.se/2.1085/1.547579/sp...eryText=loopia

http://www.idg.se/2.1085/1.445522/ny...rul-hos-loopia

http://www.idg.se/2.1085/1.431999/lo...rta-for-alltid

http://www.idg.se/2.1085/1.426063/lo...osning-i-sikte
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017