FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Existerar ens Bineros online support? Alltid offline - har krångel med att lägga till en ny hemsida för en domän som jag äger. Men det går inte så nu kontaktade jag de för 4 dagar sedan utan att fått nå svar eller hjälp.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Bineros svarstid på mail är under all kritik.
Har varit så sedan tidig sommar och svarstiden är som du säger upp 4-5 dagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har väntat på mitt supportärende (via kontrollpanelen) sedan den 23e gällande hopslagning av fakturor. Fakturorna förfaller inte förrän om ett par veckor så det är ingen brådska, men det är alltid drygt med en veckas återkoppling (inklusive helg förvisso).
Senast redigerad av Droog den 2014-09-29 klockan 22:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Har väntat 3 dagar också på ett svar. Man undrar om man kommer få ett överhuvudtaget. Vadå jobbar hårt? Hurdå? Sluta tramsa och erkänn att ni har för få anställda. Det låter ju som en trängd politiker.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Supporten jobbar just nu regelmässigt övertid för att hinna ikapp den backlogg som blev resultatet efter att vi i somras hade ett par sjukdomsfall under semesterperioden och att vi under tidiga hösten förlorat och ersatt en del erfaren personal med nya. Dessutom har vi dragit upp tempot en del också. Vi har inte för få anställda. Däremot jobbar vi just nu med att skaffa oss en överkapacitet för att inte hamna i den här sitsen av långa väntetider igen. Boven är dock sommarens backlogg och inte att vi skulle ha för lite personal. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan ni inte svara istället för att skicka ut detta meddelandet? :/
Citat:
|