Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero - online support

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-09-29, 13:03 #1
Logotyp24 Logotyp24 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 341
Logotyp24 Logotyp24 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 341
Standard Binero - online support

Existerar ens Bineros online support? Alltid offline - har krångel med att lägga till en ny hemsida för en domän som jag äger. Men det går inte så nu kontaktade jag de för 4 dagar sedan utan att fått nå svar eller hjälp.
Logotyp24 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-09-29, 15:01 #2
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av Logotyp24 Visa inlägg
Existerar ens Bineros online support? Alltid offline - har krångel med att lägga till en ny hemsida för en domän som jag äger. Men det går inte så nu kontaktade jag de för 4 dagar sedan utan att fått nå svar eller hjälp.
Om det är chatten du menar så ska den gå att använda inifrån den egna kontrollpanelen. Vi har dock i dagsläget högre prioritet på telefon och mail. PM:a gärna ett ärendenummer så ska jag ta reda på vad som hänt.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-09-29, 18:03 #3
Laputa Laputa är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 136
Laputa Laputa är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 136
Bineros svarstid på mail är under all kritik.
Har varit så sedan tidig sommar och svarstiden är som du säger upp 4-5 dagar.
Laputa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-09-29, 22:25 #4
Droog Droog är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 129
Droog Droog är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2011
Inlägg: 129
Jag har väntat på mitt supportärende (via kontrollpanelen) sedan den 23e gällande hopslagning av fakturor. Fakturorna förfaller inte förrän om ett par veckor så det är ingen brådska, men det är alltid drygt med en veckas återkoppling (inklusive helg förvisso).

Senast redigerad av Droog den 2014-09-29 klockan 22:28
Droog är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-09-30, 10:23 #5
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av Laputa Visa inlägg
Bineros svarstid på mail är under all kritik.
Har varit så sedan tidig sommar och svarstiden är som du säger upp 4-5 dagar.
Det är sant att våra svarstider varit dåliga. Det är en mängd faktorer som samverkat till det. Vi jobbar hårt för att ändra på det, och våra svarstider i tekniska ärenden är nu nere på ca ett dygn. Inte sällan kortare än så. Men vi jobbar vidare för att bli ännu bättre.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-09-30, 10:24 #6
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av Droog Visa inlägg
Jag har väntat på mitt supportärende (via kontrollpanelen) sedan den 23e gällande hopslagning av fakturor. Fakturorna förfaller inte förrän om ett par veckor så det är ingen brådska, men det är alltid drygt med en veckas återkoppling (inklusive helg förvisso).
Jag ber om ursäkt för väntan. Tyvärr tar ekonomiärenden ofta längre tid än tekniska ärenden.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-02, 06:18 #7
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 4 346
Hej,

Har väntat 3 dagar också på ett svar. Man undrar om man kommer få ett överhuvudtaget.

Vadå jobbar hårt? Hurdå? Sluta tramsa och erkänn att ni har för få anställda. Det låter ju som en trängd politiker.
__________________
-
Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains
• Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-02, 20:53 #8
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Thailand Visa inlägg
Hej,

Har väntat 3 dagar också på ett svar. Man undrar om man kommer få ett överhuvudtaget.

Vadå jobbar hårt? Hurdå? Sluta tramsa och erkänn att ni har för få anställda. Det låter ju som en trängd politiker.
Du kommer garanterat att få ett svar. Alla mail besvaras.

Supporten jobbar just nu regelmässigt övertid för att hinna ikapp den backlogg som blev resultatet efter att vi i somras hade ett par sjukdomsfall under semesterperioden och att vi under tidiga hösten förlorat och ersatt en del erfaren personal med nya. Dessutom har vi dragit upp tempot en del också.

Vi har inte för få anställda. Däremot jobbar vi just nu med att skaffa oss en överkapacitet för att inte hamna i den här sitsen av långa väntetider igen. Boven är dock sommarens backlogg och inte att vi skulle ha för lite personal.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-03, 19:12 #9
sioustis sioustis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 851
sioustis sioustis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 851
Standard Binero

Kan ni inte svara istället för att skicka ut detta meddelandet? :/
Citat:
Hej,

Vi ber hemskt mycket om ursäkt att vi inte hunnit återkomma i ditt ärende än. Det är fortfarande under behandling och vi kommer svara dig så fort det bara är möjligt.

Vi strävar efter att alltid ge bra support inom (som mest) 24 timmar. Tyvärr har vi i detta fall misslyckats med att återkomma till dig i tid, vilket vi ber om ursäkt för. Vi har inte glömt bort ditt ärende, en av våra tekniker kommer återkomma till dig så snart som möjligt med ett svar.
sioustis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-10-04, 02:13 #10
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Binero Binero är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av sioustis Visa inlägg
Kan ni inte svara istället för att skicka ut detta meddelandet? :/
Det där är ett automatiskt genererat meddelande som har syftet att du ska få veta att vi har tagit emot ärendet och inte glömt bort det. Supporten svarar naturligtvis så fort de kan.

MVH
Christer
Binero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017