WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Binero - online support (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1063002)

Logotyp24 2014-09-29 13:03

Binero - online support

Existerar ens Bineros online support? Alltid offline - har krångel med att lägga till en ny hemsida för en domän som jag äger. Men det går inte så nu kontaktade jag de för 4 dagar sedan utan att fått nå svar eller hjälp.

Binero 2014-09-29 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Logotyp24 (Inlägg 20499523)
Existerar ens Bineros online support? Alltid offline - har krångel med att lägga till en ny hemsida för en domän som jag äger. Men det går inte så nu kontaktade jag de för 4 dagar sedan utan att fått nå svar eller hjälp.

Om det är chatten du menar så ska den gå att använda inifrån den egna kontrollpanelen. Vi har dock i dagsläget högre prioritet på telefon och mail. PM:a gärna ett ärendenummer så ska jag ta reda på vad som hänt.

MVH
Christer

Laputa 2014-09-29 18:03

Bineros svarstid på mail är under all kritik.
Har varit så sedan tidig sommar och svarstiden är som du säger upp 4-5 dagar.

Droog 2014-09-29 22:25

Jag har väntat på mitt supportärende (via kontrollpanelen) sedan den 23e gällande hopslagning av fakturor. Fakturorna förfaller inte förrän om ett par veckor så det är ingen brådska, men det är alltid drygt med en veckas återkoppling (inklusive helg förvisso).

Binero 2014-09-30 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av Laputa (Inlägg 20499536)
Bineros svarstid på mail är under all kritik.
Har varit så sedan tidig sommar och svarstiden är som du säger upp 4-5 dagar.

Det är sant att våra svarstider varit dåliga. Det är en mängd faktorer som samverkat till det. Vi jobbar hårt för att ändra på det, och våra svarstider i tekniska ärenden är nu nere på ca ett dygn. Inte sällan kortare än så. Men vi jobbar vidare för att bli ännu bättre.

MVH
Christer

Binero 2014-09-30 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av Droog (Inlägg 20499555)
Jag har väntat på mitt supportärende (via kontrollpanelen) sedan den 23e gällande hopslagning av fakturor. Fakturorna förfaller inte förrän om ett par veckor så det är ingen brådska, men det är alltid drygt med en veckas återkoppling (inklusive helg förvisso).

Jag ber om ursäkt för väntan. Tyvärr tar ekonomiärenden ofta längre tid än tekniska ärenden.

MVH
Christer

Captain Thailand 2014-10-02 06:18

Hej,

Har väntat 3 dagar också på ett svar. Man undrar om man kommer få ett överhuvudtaget.

Vadå jobbar hårt? Hurdå? Sluta tramsa och erkänn att ni har för få anställda. Det låter ju som en trängd politiker.

Binero 2014-10-02 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Captain Thailand (Inlägg 20499683)
Hej,

Har väntat 3 dagar också på ett svar. Man undrar om man kommer få ett överhuvudtaget.

Vadå jobbar hårt? Hurdå? Sluta tramsa och erkänn att ni har för få anställda. Det låter ju som en trängd politiker.

Du kommer garanterat att få ett svar. Alla mail besvaras.

Supporten jobbar just nu regelmässigt övertid för att hinna ikapp den backlogg som blev resultatet efter att vi i somras hade ett par sjukdomsfall under semesterperioden och att vi under tidiga hösten förlorat och ersatt en del erfaren personal med nya. Dessutom har vi dragit upp tempot en del också.

Vi har inte för få anställda. Däremot jobbar vi just nu med att skaffa oss en överkapacitet för att inte hamna i den här sitsen av långa väntetider igen. Boven är dock sommarens backlogg och inte att vi skulle ha för lite personal.

MVH
Christer

sioustis 2014-10-03 19:12

Binero

Kan ni inte svara istället för att skicka ut detta meddelandet? :/
Citat:

Hej,

Vi ber hemskt mycket om ursäkt att vi inte hunnit återkomma i ditt ärende än. Det är fortfarande under behandling och vi kommer svara dig så fort det bara är möjligt.

Vi strävar efter att alltid ge bra support inom (som mest) 24 timmar. Tyvärr har vi i detta fall misslyckats med att återkomma till dig i tid, vilket vi ber om ursäkt för. Vi har inte glömt bort ditt ärende, en av våra tekniker kommer återkomma till dig så snart som möjligt med ett svar.

Binero 2014-10-04 02:13

Citat:

Ursprungligen postat av sioustis (Inlägg 20499758)
Kan ni inte svara istället för att skicka ut detta meddelandet? :/

Det där är ett automatiskt genererat meddelande som har syftet att du ska få veta att vi har tagit emot ärendet och inte glömt bort det. Supporten svarar naturligtvis så fort de kan.

MVH
Christer

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson