FAQ |
Kalender |
![]() |
#372 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
.BLACKFRIDAY? Är han go eller...
![]() |
#373 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visst är det märkligt, får se om det lönar sig för honom i framtiden. Han betalar väl visserligen möjligen bara ICANN-fee. Glädjande för en annan är ju att Uniregistry inte har de mest atraktiva suffixen.
|
|||
![]() |
![]() |
#374 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag gjorde en bulksök idag (var less igår) och tog Cheaper.deals och Virginia.deals. Lockar varken till jubel eller gråt. ![]()
![]() |
#375 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Dessa ligger inte i mitt intresse alls men om någon är intresserad av .färgerna så har dom väldigt bra priser för tillfället på hexonet 3,45USD. |
|||
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Några .guide-försäljningar att rapportera om? Ligger 285 st .guide på Sedo men de har inga bud och ingen trafik :O
|
||
![]() |
![]() |
#377 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#378 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jaha,
Dags för två schyssta domäner då som omväxling. .NYC och .CITY. Jag har förbokat tolv stycken av den sistnämnda. Tyvärr verkar de vilja ha bisarra belopp för alla Storstäder.CITY så jag har bara en sådan förbokad. .NYC blir nog en smärre succé, men det är ju också väntat.
![]() |
#379 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Folk handlar som tokar den dagen tydligen. Låter helt tokigt ändå iofs.... |
|||
![]() |
![]() |
#380 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
.CHRISTMAS och framförallt .HOLIDAY och .SHOPPING fyller väl i så fall en bredare (läs: vettigare) funktion?!
Stängt ämne |
|
|