FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En sak är säker, efter att ha läst denna tråd kommer jag aldrig anlita Binero, varken för egen eller mina kunders räkning.
Skandal är det minsta ordet man kan säga om detta! Och sedan 129 kr i ersättning. Visst håller fullständigt med om att det är upp till domänägaren att också ha kontroll på detta via valfri monitor tjänst men när de själva helt öppet går ut och säger att de gjort bort sig och sen erbjuder 129 spänn.. USCH! Det är ungefär som att sälja ett oljefilter till en motor. Om det är fel på filtret så att motorn skär och sen bara ersätta ett nytt filter.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Senast redigerad av htiawe den 2014-09-23 klockan 12:42 Anledning: För snabb. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker faktiskt priset är ganska ointressant. Kan hålla med om att man borde betala för bättre tjänst för ovärderliga domäner. Men genom att sälja till en kund så accepterar man ett ansvar. Och när man gör bort sig på detta brutala sätt så borde man ta ett långt större ansvar än 129 kr oavsett vad avtalet säger. Detta är enbart bad will för Binero.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
I min mening så är det ganska ointressant om det är 129kr eller 500kr i ersättning iom att "varan" gått förlorad och mest troligt inte kan ersättas på något enkelt sätt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|