FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen annan som reagerar på likheten med SDs "nya" slogan och orginalet?
Snacka om att historien upprepar sej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förenta Nationerna borde ges rättigheten att tvångsförvalta stater som inte lever upp till grundläggande mänskliga rättigheter. Då skulle inte Nordkorea kunna fortsätta att mörda och straffa människor godtyckligt och vi skulle ha ett rimligt skydd mot högerextrema krafter vilka förhoppningsvis inte växer sig starkare än de redan gjort.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Utöver det, är rätt många länder som ej lever upp till grundläggande rättigheterna för människor. 1. Afrika 2. Asien 3. Mellanöstern 4. Sydamerika Och dessa är hela kontinenter som knappt levererar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kina våldtar Tibet och avrättar folk på löpande band. USA startar krig i länder på falska premisser (där hundratusentals dör) och avrättar själva utvecklingsströrda. Saudiarabien förtrycker sin kvinnliga befolkning och avrättar medborgare pga homosexualitet. Skall dessa också "tvångförvaltas"?
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snart dags för FN:s tanks att rulla in i Frankrike då, då Front National (dessvärre) kan bli största franska parti i EU-parlamentet. Trist att landet är med i NATO bara
![]() Kopplingen HH och Jimmeie var iofs lite lustig.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Största delen av befolkning har inte rest utanför Sverige gränser knappt mer än till fejkade charter resmål anpassade efter turister. Många hjärntvättade av USA propaganda, USA är en av dom största mördare som startar krig o kränker andra länder. Och mördar folk med drönare hela tiden. Sedan vet jag inte om svenskar ska få uttala sig, svenskar är en av dom värsta boskap i våld. Utomlands har jag aldrig sett vakter eller liknade på barer etc. Sverige krävs det minst 2-4 vakter per bar och polis för hantera dumma boskap. Senast redigerad av patrikweb den 2014-05-15 klockan 18:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
CT, man lär sig mycket genom att bosätta sig i utlandet =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inte per automatik. Man kan fortsatt välja att vara inskränkt, hehe. Däremot vidgar man förhoppningsvis sina vyer när man kan betrakta världspolitiken och sina forna (?) ideal ur ett litet annat perspektiv.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Johan H:s trams om att "de andra är värre" har man hört tusen gånger redan från alla håll och kanter...
![]() |
Svara |
|
|