FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Citat:
Personligen har jag faktiskt inget emot molnhysterin bland hostingleverantörer. Jag har redan mött den sen tidigare hos business-folket som något magiskt som löser alla problem. Att leverantörer möter upp dessa är för mig rätt givet. Bara man faktiskt beskriver detaljerna kring sin produkt för de som verkligen kan förstå det tycker jag det är rätt OK.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
FS Data erbjuder traditionella VPS-tjänster, baserade på en sk. molnplattform (OnApp Cloud). Vi kallar inte våra tjänster för molntjänster, utan för VPS:er. Även om de erbjuder nästan samma funktionalitet som motsvarande tjänster hos molnleverantörer.
Cloud Royale är juridiskt sett relaterat till FS Data, men det bedrivs helt som en separat verksamhet. De har separata system för sina tjänster och kunder. Så, ja. Cloud Royale är Cloud Royale. De erbjuder molntjänster. Det gör inte FS Data. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Cloud Royale anger FS-data som besöksadress Cloud Royales domännamn ägs av FS-data Cloud Royale har i det stora hela samma personal som lyfts fram på hemsidan som även arbetar för FS-data. Cloud Royale är en del av FS-data. Men Cloud Royale är inte FS-data. Självklart. Det fattar väl alla?! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|