FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Största problemet med .se domäner som jag ser det är att dom bästa namnen som inte är utvecklade finns hos privatpersoner som vann lottningen 2003. Dessa som man nu inte ens kan kontakta för att betala bra för ett bra namn. Det är synd och skam!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
De flesta bra domäner som registrerades 2003 vanns väl av företag med stor plånbok som helt plötsligt kunde registrera vilken domän som helst? Man kan ju för övrigt maila registraren så vidarebefodrar dem mailen till ägaren om man är intresserad av att köpa en specifik domän. Fungerar utmärkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Bolama har inte många kvar, utan nu får man kolla hos dom som vann 2003. Finns flera jag skulle kunna tänka mej att betala långt över 500k för bara jag kom i kontakt med ägaren.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Marknadsekonomi är en sak. Andrahandsmarknaden för domännamn handlar snarare om kolonialisering.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket intressant tråd, 15 min ifrån att missa min tandläkartid. Men jag hann precis!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
__________________ Ny sida om domännamn: Köpa domän |