FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Daniel,
Jag beklagar, det måste ha blivit ett missförstånd om din rabatt när jag gav dig den. Beloppet på den faktura du fick igår var inte felaktigt, det var årsavgiften för ditt webbhotell som är dags att förnya från den 20 september. Jag har mailat dig om detta. Jag ber om ursäkt om vi på något sätt varit otydliga i vår kommunikation. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sitter dessutom just nu med ännu fler fakturor. BInero har lyckats skicka ut fakturor som inte ens finns registrerade i deras eget system. Alltid någon ny upplevelse med Bineros fakturahantering.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Övriga fel du hänvisar till kan jag inte säga så mycket om, då jag inte kunnat hitta dem i vår ärendehanteringssystem. Visst har det hänt att vissa kunder drabbats av problem med fakturering, problem vi löst när de dykt upp. Det är naturligtvis inte okej på något sätt och vi jobbar med vår leverantör för att få till en förbättring. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ni har haft problem så länge jag kan minnas och jag har tyvärr varit kund sedan 2007 vill jag minnas. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|