FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är tyvärr så att vi haft en del problem med faktureringen. Vi har pressat vår leverantör i frågan och det jobbas just nu mycket intensivt med problemet. Faktum är att vår leverantör satt en av sina allra bästa utvecklare på att göra hela faktureringen perfekt. Detta är en av våra allra högst prioriterade frågor att lösa.
Tur i oturen, när vi går igenom faktureringen är det inte en stor andel av våra kunder som drabbats vad vi kan se. Det är dock illa nog om någon enda drabbas, och vi löser naturligtvis problem så fort de upptäcks, antingen av oss själva eller av kunden. MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Problemet ser ut till att vara att Binero fakturerar alla domäner som ligger i kontrollpanelen, oavsett om dom faktiskt ägs av kunden, om dom faktiskt är under Bineros registraransvar, eller om dom faktiskt är registrerade. Jag har inga direkta bevis för det, men det är så det upplevs från dom gånger jag har haft mina domäner hos Binero, jag har fått fakturor på alla 3 typer av nämnda situationer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om ni nu går igenom all fakturering (gissar att ni gör det med automatik?), kommer ni att kontakta alla drabbade och betala ut ersättning? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|