Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Cloudrusher - Prestanda och säkerhet

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-07-18, 22:44 #1
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av Vimea Visa inlägg
Vi garanterar 100% tillgänglighet för tjänsten. Om en allvarligare driftstörning uppstår kan detta naturligtvis påverka tjänsten och dess resultat, någonting som i sig inte är acceptabelt, men Cloudrusher kommer aldrig att påverka kundens upptid negativt.
Hur menar du här? Att ni garanterar att ni inte förstör för era kunder? Hur mycket man än testar och kontrollerar så kan en människa alltid göra fel. Det behöver inte betyda att allt rasar men ett litet konfigurationsfel kan såklart påverka tillgängligheten i tjänsten.

En saknad punkt "sänkte Internet" för något år sedan kunde vi ju läsa i Aftonbladet när teknikern på .SE uppdaterade zonen...

Garanterar ni fortfarande 100% tillgänglighet trots yttre faktorer som t.ex. attacker och fel hos leverantör?
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-07-19, 00:40 #2
Vimea Vimea är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 16
Vimea Vimea är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 16
Citat:
Ursprungligen postat av KristianE Visa inlägg
Hur menar du här? Att ni garanterar att ni inte förstör för era kunder? Hur mycket man än testar och kontrollerar så kan en människa alltid göra fel. Det behöver inte betyda att allt rasar men ett litet konfigurationsfel kan såklart påverka tillgängligheten i tjänsten.

En saknad punkt "sänkte Internet" för något år sedan kunde vi ju läsa i Aftonbladet när teknikern på .SE uppdaterade zonen...

Garanterar ni fortfarande 100% tillgänglighet trots yttre faktorer som t.ex. attacker och fel hos leverantör?
Hej Kristian,

Naturligtvis. Du har rätt i det du säger. Den mänskliga faktorn spelar alltid in, och kan leda till oväntade konsekvenser oavsett vilka rutiner man än må ha. Våra kunder betalar för och ska kunna förvänta sig en upptid på 100%, och om en kund påverkas på något sätt så återgäldar vi kunden för detta. Detta oberoende på om ett fel sker hos oss eller hos någon av våra leverantörer. Vi erbjuder tjänsten ut mot våra användare i sin helhet och tar ansvar för den därefter.

Våra leverantörer är valda med omsorg, och de serviceavtal vi har med dessa lever upp till de krav vi själva ställer på vår tjänst.

Vänligen,
Kristoffer
Vimea är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017