FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad roligt att läsa era positiva kommentarer. Tack för det!
Vi garanterar 100% tillgänglighet för tjänsten. Om en allvarligare driftstörning uppstår kan detta naturligtvis påverka tjänsten och dess resultat, någonting som i sig inte är acceptabelt, men Cloudrusher kommer aldrig att påverka kundens upptid negativt. Precis som vissa av er påpekar kan detta upplevas som ett orimligt mål, men vi erbjuder en tjänst med en garanterad tillgänglighet, och om kund skulle påverkas så regleras detta i våra villkor. Mer information om detta kommer snart att finnas på cloudrusher.com, tillsammans med en mer ingående teknisk beskrivning. Återigen, tack för er tid! Vi jobbar så fort vi kan för att släppa fram fler BETA-testare. Intresset har vart överraskande högt. Vänligen, Kristoffer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En saknad punkt "sänkte Internet" för något år sedan kunde vi ju läsa i Aftonbladet när teknikern på .SE uppdaterade zonen... Garanterar ni fortfarande 100% tillgänglighet trots yttre faktorer som t.ex. attacker och fel hos leverantör? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Naturligtvis. Du har rätt i det du säger. Den mänskliga faktorn spelar alltid in, och kan leda till oväntade konsekvenser oavsett vilka rutiner man än må ha. Våra kunder betalar för och ska kunna förvänta sig en upptid på 100%, och om en kund påverkas på något sätt så återgäldar vi kunden för detta. Detta oberoende på om ett fel sker hos oss eller hos någon av våra leverantörer. Vi erbjuder tjänsten ut mot våra användare i sin helhet och tar ansvar för den därefter. Våra leverantörer är valda med omsorg, och de serviceavtal vi har med dessa lever upp till de krav vi själva ställer på vår tjänst. Vänligen, Kristoffer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|