FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Kontrollpanelen är bra när man förstår sig på den då man kan göra allt i den, men förstår att den kan vara lite svår i början som sagt. Vi jobbar ständigt med vår leverantör för att göra den enklare och bättre. Ledsen om du upplevt detta problem med vår support, vi har fått mycket bra kritik tidigare från vår engelsktalande personal (som sitter på vårt Amerikanska kontor), som finns på plats mellan 19-08, resterande tid är vår svenska personal på om man hellre vill ha hjälp på svenska. Om det är något som är oklart eller annat är du välkommen att dra ett PM till mig här eller ett mail på [email protected] så ser vi till att lösa det och du får hjälp med dom problemen du haft! Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Citat:
![]() ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-07-11 klockan 14:39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Varken du eller DavidEW är ensamma om att inte gilla vår kontrollpanel. Vi har försökt jobba med Parallels under en längre tid men vi känner inte riktigt att deras system är anpassat för den svenska marknaden och vi lyssnar så klart på våra kunder mer än något annat. Så därför har vi signat ett avtal med en annan leverantör utav kontrollpanel. Detta kommer underlätta både för oss, vår support men framförallt våra kunder. Vilket jag vet då kommer medföra en bättre upplevelse med Crystone och Online Group, både när det gäller kontakt med vår support samt hantering av era konton. Mer information om kontrollpanel och bytet kommer att komma under 2013... ![]() Mvh, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|