| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Du har plats 2 i kön i 20 min....suck
Du har plats 1 i kön i 15 min....suck Senast redigerad av stejoh den 2013-05-30 klockan 09:58 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Tja, om du ringer vid den tiden tycker i alla fall inte jag att det var direkt orimligt att du fick vänta lite om det var strul. Kan ju knappast vara så att de har många som sitter i kundtjänst vid den tiden.
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Personligen har jag tex aldrig varit med om att ringa min elleverantör vid avbrott om det står klart och tydligt på deras hemsida att det är problem på min ort för tillfället. Och skulle jag nu ringa dom ändå kan jag ju knappast förvänta mig någon gräddfil att jag ska få strömmen tillbaka tidigare än nån annan. Resonerar man som kund annorlunda i IT-branschen eller vad vill man med sitt samtal? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Citat:
När dom till slut svarade så frågade jag lite snällt om han satt ensam i supporten, men det gjorde han inte... |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|