FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja eftersom just du säger det så.....
Men vilken typ av kompensation är det man avser ha rätt till eller känner att man skulle vilja ha i typ fall som detta, det är ju frågan? Senast redigerad av Danielos den 2013-05-11 klockan 01:20 |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När det gäller webhotell så finns det alltid någon form av SLA någonstans. Inte för att avtalet behöver vara "bra" (ur kunds synvinkel) men som minst för att skydda leverantören. Att "erbjuda" (läs lagkrav..) obegränsat skadeansvar är det bara kärnkraftverk som sysslar med. Alla andra leverantörer har sina gränser. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jaså, återigen, kan du ge exempel, och självklart pratar vi nu om shared hosting, och inte om skräddarsydda lösningar, vps/server eller likande. Frågan handlar ju inte om huruvida webbhotell har utformad SLA eller inte, utan om det finns någon form av garanti/ersättning vid fel. För vps/dedikerad server finns det flera leverantörer för utökade SLA avtal men jag kan då inte hitta något för shared hosting. Läs om EgenSajt SLA avtal återigen om du inte har gjort det, och ge exempel på annan leverantör som har något liknande.
Senast redigerad av Danielos den 2013-05-11 klockan 15:15 |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Eftersom tråden redan är brutalt OT kan jag ju fråga vilka andra webbhotell som stänger av sina kunder för att dom kommenterar här i forumet t.ex.?
Jag vet inte, men jag har då inte blivit det av CN iaf... EDIT: Relaterat; http://www.wn.se/showpost.php?p=20438987&postcount=68 Senast redigerad av Jine den 2013-05-11 klockan 15:23 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|