FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men, det kanske bara är jag som har blivit för cynisk ... ;o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Skall polisen verkligen lägga resurser på att utreda detta eller vill du bara att det ska finnas med i en statistikrapport? Vad är poängen med polisanmälan som du ser det? Som sagt - kanske cyniskt - men man får välja vad man vill lägga kraft och energi på, både privat och i poliskåren. Bättre att fokusera på saker där man kan göra skillnad och påverka något. I detta fall skulle jag rekommendera att trycka på "delete" och gå vidare med livet... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer skicka det till abuse iaf så får vi se om det händer ngt där,
Håller egentligen med om att man bör anmäla om det är grövre "Spam" det kanske inte händer ngt och det kommer säkert inte att läggas ngn större resurs på det eftersom det kommer ses som spam, Men som ngn skrev så kanske det är bra att det finns "Noterat" om fler råkar ut för det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sen kan jag tycka att det är lite nonchalant att ignorera hundserver som att det är "en i mängden". Han och hans sambo har uppenbarligen tagit illa vid sig eller i alla fall reagerat på mejlet. Dock förstår jag samtidigt din synvinkel Conth, även om jag inte håller med dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har nu kontaktat polisen för att höra deras syn på saken,
Varken jag eller min sambo tog det på allvar, MEN som sagt ngn annan kanske gör det om denna person fortsätter. Så vi får se vad dom säger.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra gjort. Skulle själv anmält detta på studs ifall det damp ner i min inkorg. Alla är inte lika bevandrade inom spam/internet som användarna på exempelvis WN, ifall min syster skulle fått ett sådant här skulle hon skita ner sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan man inte svara med att man tycker det är kul att få mail från en kollega och att man gärna vill träffas för att diskutera framtida samarbeten runt några targets man har!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |