| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Citat:
Jag ber verkligen om ursäkt, som du säger har vi haft kontakt flera gånger och jag tycker det är mycket tråkigt att du känner att du har blivit behandlad på det här sättet. Det är inte alls vad jag vill att du ska behöva känna. Kan du skicka mig ett mail direkt med dom domänerna som inte pekar rätt så ser jag till att dom gör det, som jag förstod så skulle alla vara fixade. Men har supporten missat några så ser jag till att vi styr upp det och får dom rätt. Kontrollpanelen pratar vi fortfarande med vår leverantör om, bollen ligger hos dom och vi jagar på dom om att ditt konto inte fungerar som det ska. Exakt hur långt dom har kommit i detta måste jag kolla, jag återkommer om det så fort jag har all information. Om du behöver ha några authkoder nu direkt så kan jag även plocka fram dessa direkt utan problem. Åter igen jag ber verkligen om ursäkt för detta, jag är nu inkopplad igen i detta och du har alla mina uppgifter, kontakta mig direkt så ser vi till så att allt löses en gång för alla. Mvh Fredrik |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|