FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För min egen del tycker jag det funkar bra utan onlinepizza. Lyfter luren och slår numret, säger vad man vill ha, kör och hämtar, klart.
Jag kan ju inte vara ensam om att tycka att det är ett fungerande och lätt sätt? (Är nog däri problemet ligger) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag beställer själv Pizza på samma sätt som du. Jag bor dock oturligt nog nära en väldigt bra pizzeria. Det går snabbt, och det känns som telefonen prioriteras över pizzaterminalen. Här i Lund har jag 18 pizzerior som kör ut till mig via Onlinepizza. Jag bor förvisso i en utav Sveriges största studentstäder, vilket antagligen gör så att det fortfarande är lönsamt. Jag har inte sett någon minskning, utan snarare ökning. De pizzerior jag har talat med som är anslutna till Onlinepizza säger att de behöver vara anslutna för att inte tappa beställningar till konkurrenter. Betygsystemet ger också trovärdighet och är ett bra sätt att visa konsumentnöjet.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
// en från Lund som saknar riktiga pizzor... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du ska ha en riktig pizza får du gå till en riktig italiensk restaurang eller dylikt. Tror inte några såna finns på Onlinepizza? Där är det bara snabbmatsvarianten som gäller och den är inte superspännande.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har inte Romana vid stationen bra pizzor längre? Det var ju en italienare som startade den, hade suveräna pizzor för nga år sedan och riktigt bra kvalle.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Lunds bästa pizza hittar du på "Avesta" som ligger i närheten av polishuset ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyvärr så har Avestas kebab fallit väldigt mycket de senaste åren. Idag är den inte bättre än andra.
Lunds bästa pizzerior finns inte med på OP. De som gör bäst pizza är Vespa och italia il ristorante. Ingen av dem har utkörning och är dyrare än de vanliga pizzeriorna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill jag har varm pizza hemma är det inte så mycket att välja på (bor en bit ifrån) och alternativet att pizzerian kör hem den... Same same
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|