FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hade problem med samma person. Gick ner på banken och gjorde en reklamation. Ringde upp killen som till mig sa att han blivit blåst också vilket bara är rent skitsnack. Sa att han hade två val. Hade pengarna på kontot inom 5 minuter. När jag var i kontakt med honom hade han blåst totalt 6 personer. (varav jag hjälpte 4 personer med att få hans namn adress nummer osv.) Tråkigt för människorna bakom kontona som får en heldel arga samtal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hoppas det löste sig för alla andra med. Gav han inte mycket till val när jag ringde upp honom heller. Han är full av skit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Största delen av dom som utför bedrägeri på blocket/tradera är ofta rätt korkade, problemet idag är att det är värt utföra bedrägeri.
Polisen utreder det inte ens, och risken för dom åker fast är väldigt liten även om dom skickar till eget konto. Även om dom åker dit blir straffet så litet så det varit betydligt mer ekonomiskt ändå. Så idag är det så illa så folk orkar inte ens bry sig skapa konton med falska id utan använder till och med sitt riktiga bankkonto. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Lägger man det i polisens händer så kan man glömma att få tag på personen eller få sina pengar tillbaka. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|