FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker personligen man som webbhotell bör städa rent i sitt eget hus innan man kritiserar andra på det här viset. Tycker inte heller det är ett ställningstagande ett webbhotell bör göra. Hade ni velat göra någon verklig skillnad i viktiga frågor hade ni kunnat ta ställning mot att hosta sidor från miljöskadliga och oetiska företag eller något i den stilen. I praktiken är det här hur som helst ett tomt och meningslöst ställningstagande. FS Data har lyckligtvis aldrig varit förstahandsvalet för domänregistrering i Sverige och detta ställningstagande lär knappast förändra det. Hade ni velat förhindra domänspekulation hade ni väl kunnat dubbla priset istället? ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kommer ihåg hur FSData vägrade omförhandla domänpriser med en "kompis". :P
Året var väl 2001-2002 och de ville fortfarande ha 1500kr/år för en .com domän reggad 1997.. bara byta registrar då. Samtidigt är jag personligen emot lockpriser på domäner samt domän spekulation, men man får anpassa sig efter marknaden ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Sedan kan jag känna att det enda inte behöver utesluta det andra. Ingen leverantör kan möta alla krav och önskemål. Vi försöker åtminstone att "välja våra strider" med omsorg. Citat:
![]() Ingen dum idé. Jag ska bestämt tipsa några branschkollegor om det. Senast redigerad av tartareandesire den 2013-03-19 klockan 13:00 Anledning: länk borttagen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat: