| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
tartareandesire - kollade mailkön och där några ärenden som är över ett dygn gamla men för att det sker en dialog. Kan du skicka mig ditt ärendenummer så skall jag se vad som har hänt med det.
Ledsen för väntetiden oavsett. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Avvaktar till nästa vecka och skickar ett nytt supportmeddelande annars helt enkelt, gillar inte riktigt den här gräddfilen som WN-medlemmar får hos er webbhotell ![]() Svara hellre på den här tråden som är mer allmänt gällande: http://www.wn.se/t1056863.html
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-23 klockan 13:00 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Nja
Hade det gällt en kund eller varit brådskande hade jag säkert gjort annorlunda men nu är det varken det ena eller det andra.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|