WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vad har hänt hos City Network? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1056962)

tartareandesire 2013-02-22 23:56

Vad har hänt hos City Network?
 
Jag har väntat på återkoppling på ett supportärende i mer än en vecka nu trots påminnelse. Fler som märker av relativt extrema svarstider?

patrikweb 2013-02-23 00:02

Säker på dom fått ärendet riktigt? Av egen erfarenhet så vet jag att ärenden kan lyckas komma långt bak och av misstag försvinna utan någon ser det.

Och ibland kan man råka ut av längre svarstider, kanske av sjukdom där flera av dom anställda blivit smittade av varandra så dom kommer lite efter.

Då väljer man ofta prioritera dom viktigaste och akutaste ärende före.

Är det akut är det alltid bättre att ringa, även om jag själv är väldigt dåligt på ring utan brukar ofta deligera ner det till annan person som får ringa istället.

DanielN 2013-02-23 00:22

de brukar vara duktiga på support, däremot har det strulat rätt ordentligt med deras teknik på sistone...

johan1234 2013-02-23 07:57

tartareandesire - kollade mailkön och där några ärenden som är över ett dygn gamla men för att det sker en dialog. Kan du skicka mig ditt ärendenummer så skall jag se vad som har hänt med det.

Ledsen för väntetiden oavsett.

tartareandesire 2013-02-23 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av johan1234 (Inlägg 20463235)
tartareandesire - kollade mailkön och där några ärenden som är över ett dygn gamla men för att det sker en dialog. Kan du skicka mig ditt ärendenummer så skall jag se vad som har hänt med det.

Ledsen för väntetiden oavsett.

Det är inget jättebrådskande och det handlade som sagt var om en återkoppling vilket antagligen hör till de du syftar på med dialog. Nästa replik ligger emellertid hos er :) Avvaktar till nästa vecka och skickar ett nytt supportmeddelande annars helt enkelt, gillar inte riktigt den här gräddfilen som WN-medlemmar får hos er webbhotell :)

Svara hellre på den här tråden som är mer allmänt gällande:
http://www.wn.se/t1056863.html

:)

Westman 2013-02-23 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20463242)
Det är inget jättebrådskande och det handlade som sagt var om en återkoppling vilket antagligen hör till de du syftar på med dialog. Nästa replik ligger emellertid hos er :) Avvaktar till nästa vecka och skickar ett nytt supportmeddelande annars helt enkelt, gillar inte riktigt den här gräddfilen som WN-medlemmar får hos er webbhotell :)

Ja det ska ju vara du då... :)

tartareandesire 2013-02-23 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Westman (Inlägg 20463256)
Ja det ska ju vara du då... :)

Nja :) Hade det gällt en kund eller varit brådskande hade jag säkert gjort annorlunda men nu är det varken det ena eller det andra.

johan1234 2013-02-23 16:16

Nja - inget är mer än 3 dagar i dessa diskussioner och du nämner en vecka så jag skulle gärna vilja få ta en titt på ärendet då det låter som något möjligen är fel. Kan du PMa mig det?

Vi har telefonen öppen till 15:00 nu på helgerna också. Som vanligt till 22:00 om det skulle vara något som är mer brådskande. Där är nog den största gräddfilen då vi måste svara i telefonerna. ;-)

tartareandesire 2013-02-25 11:48

Jag får nog ta och krypa till korset och be om ursäkt här. Era sista två meddelanden hade drunknat i spam-boxen av någon anledning. Vet inte om det beror på era utskick eller min mail men det har aldrig tidigare hänt med supportsvar från något webbhotell vad jag kan minnas.

crazzy 2013-02-25 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20463385)
Jag får nog ta och krypa till korset och be om ursäkt här. Era sista två meddelanden hade drunknat i spam-boxen av någon anledning. Vet inte om det beror på era utskick eller min mail men det har aldrig tidigare hänt med supportsvar från något webbhotell vad jag kan minnas.

Skulle du kunna kika i headers för dessa två mailen för att se om mjukvaran som spamklassat de skrivit något om varför där? Skicka i så fall gärna de header-raderna i PM till mig så får jag kika på om vi har något att se över i supportsystemet.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson