Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Era åsikter?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-28, 19:37 #1
Snabb Snabb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2011
Snabb Snabb är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2011
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det kostar pengar helt enkelt Den som köper eller säljer något för en 50-lapp bryr sig knappast om man fixat en egen design eller om koden är skriven från grunden eller inte. Klonen fungerar tillräckligt bra som den är. Det bör se "billigt" ut och det tycker jag det gör. Sen tycker jag visserligen inte man ska uppmuntra många av de "affärer" som görs på dessa sajter men det är en annan femma.
Gällande det du skriver om att du inte tycker folk ska handla på sidor som 50lappen?
Det är väl jättebra om vi kan få igång en digital marknad i Sverige, där vem som helst enkelt kan sälja något. Min personliga åsikt är att sidor som 50lappen förhoppningsvis kommer att bidra till företagsamheten inom den här sektorn.

Även att någon med en webbaserad idé som inte har kunskapen själv relativt billigt och enkelt kan få hjälp med mindre saker.

Jag tror att 50lappen.se bara är en början det kommer nog att finnas fler alternativ i framtiden även i vårt lilla land.
Snabb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017